Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Toko Bersama. Meer weten? Ontdek meer
Jelmer
21 jun 2026 om 20:56
Lekker, maar lang gewacht
Eva
12 jun 2026 om 20:49
Mijn bestelling stond in de app als klaar om af te halen. Ik ben daarom naar het restaurant gegaan, maar bij aankomst moest ik nog 15 minuten wachten. De status in de app klopte dus niet, en dat was erg vervelend.
guido
12 jun 2026 om 20:23
Zeer smaakvol goed verpakt in grote porties.
marja
12 jun 2026 om 18:47
goed gegeten. compliment aan de bezorger want er stond opeens een B bij het huisnummer en moest A zijn. Hij gaf niet op dus toch bezorgd! wel jammer en lastig dat hij geen Nederlands of Engels spreekt
menno
8 jun 2026 om 18:42
bestelling niet gehad
hans
3 jun 2026 om 20:45
Is niet bezorgd
Zachary
25 mei 2026 om 21:26
Horrible customer service. I arrived early and let them know I was there. They told me order was not ready, I sat and waited. The restaurant was empty. A surge of people came in, they took 15 new orders. I asked about my order, it was ready and cold.
Antonio
25 mei 2026 om 8:28
Yes what was delivered was well packed. My order was missing food. No utensils. Also the delivery person went to the wrong place even though the app showed my correct location on the map.
Eveline
24 mei 2026 om 17:05
Altijd smaakvol, goede kwaliteit, snelle service. Een van de betere Toko’s.
Ellen
22 mei 2026 om 15:31
Super lekker eten en perfecte porties
Mimoun
18 mei 2026 om 20:31
Eten is heerlijk, goede porties en perfect verpakt. Echt een aanrader!